Tjejdag/kväll !!!


En super duper nice dag idag.. Efter körskolan var jag hos läkaren för min huvudvärk sedan träffade jag upp my girls på Expresso house... Så tog vi bussen hem till mig efter en stund, första gången dom var här nu :) Sen gick vi till Maxi för att köpa mat vi skulle grilla, medans älsklingen satte igång grillen till oss <3 Så när vi kom hem gjorde vi våra kycklingspett och sallad.. Sen var det dax att grilla och min älskling åkte till sina vänner..  GIck helt okej att grilla men våra spett hade såna trähandtag så det ena råka bli kol.. hahahahaha... AJa sen dukade jag upp i storarummet med potatissallad, dressingar, salladen och så :) Så kollade vi på Bride Wars tillslut när skitet ville fungera.. Efter den satt vi och snacka en massa och sedan började Eurovision... Men tjejerna var tvugna att dra till typ halv tio eftersom det tar lååång tid för Sofia gumman att åka hem till helsingborg med tåget..

Vi hade kul vid grillen iaf ;)






Det uppbrända handtaget ;) hahahaha



Tack för ikväll girls <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0