Onsdag kväll !!


Robban och Johan sitter där nere och spelar och jag luffar lite här :) Ska gå ner till dom om en stund och umgås lite.. Imorgon är det dax för jobb igen men börjar 13 så det är riktigt nice.. Ska nog gå till jobb imorgon istället för att cykla men får se hur vädret blir.. kanske leder cykeln dit och cyklar hem på kvällen istället.. Aja vilket fall som helst har kvällen varit riktigt härlig, vi åt taco paj och tittade på tvn samtidigt ;) sen har vi bara tagit det lugnt.. Skönt när man är ledig.. Nästa gång jag är ledig är på tisdag och då ska jag köra :) Ojoj kom precis på en viktig sak jag glömt göra idag :O inte bra inte bra... Gahh hoppas jag hinner innan jobb imorgon...

Thingeling nu ska jag ner..
Sen skriver jag ej mer !!
Natti natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0