Onsdag idag .. tror jag !!



Ja är riktigt trött, vet knappt var jag har mina fötter när jag går och jag orkar inte hålla nåt i händerna så jag tappar allt jag försöker bära med mig.. köker ser ut som ett bombnedslag efter allt jag tappat nu men sån tur är har ingen gått sönder.. Dagen på jobb har väl varit ok faktiskt.. sista timmen var lätt roligast alltså.. hahahaha !! Sen när jag cykla hem var det motvind såklart och inte av den snälla sorten heller utan storm så det kändes som jag var still när jag cykla som för livet.. Men jag kom hem iaf ;) Sen lagade jag mat och så har vi nästan precis ätit <3 Och nu har Robban kommit för att hälsa på en stund.. kanske blir en film eller så..


Vad har skett hos er idag då?

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fint du har gjort!

Bara pluggat här hemma, rätt trist faktiskt :/

2009-05-28 @ 08:50:55
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Peter Carlberg

Din sida uppför sig konstigt vad har du gjort med den?

2009-05-28 @ 17:11:49
URL: http://blogg.pcguiden.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0