Madeleine McCann



Läste precis ett nytt stycke om henne på aftonbladet där som skrev att hemligheten kan dö med monstret.. Har läst en del om det fallet och tycker det är riktigt skumt.. Varför skulle någon bara kidnappa henne och inte hennes yngre tvillingsyskon?!? Varför går man in och tar en flicka sådär bara det är sjukt och jag vet det händer rätt ofta i andra länder vilket är så jävla sjukt att bara man tänker på det blir man förbannad.. Madeleine McCann var en väldigt vacker flicka, jag vet jag skrev var men vad ska man tro?! dom har hitta likvätska, blod och massa annat så man börjar ju undra.. och föräldrarna har ju varit misstänkta väldigt mycket men ja jag tycker också det är något väldigt knepigt med dom ?!?!.. Men jag hoppas verkligen man tillslut får veta vad som skett lilla Madeleine :/ Fast skulle inte tro det jag menar nu var det ett par år sedan hon försvann och inget har direkt uppstått så det klarnar liksom..


Läs hela aftonbladets artikel ----> Här



Här är en bild där en expert framtagit en bild som Madeleine antagligen skulle sett ut som 6åring..









Vad tror ni har hänt ?!?

Kommentarer
Postat av: anny

aw jag tycker så synd om föräldrarna, och så klart om lilla flickvän undra vad som har hänt. jag hoppas i alla fall att hon lever...puss

2009-05-29 @ 11:43:28
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0