Körlektion - Cirkulationsplats


Idag körde jag med Jonas *Wiiiee* Fast detta var nog sista gången jag kör med honom :/ Tråkigt tråkigt.. Ska börja köra med krister eller vad han nu hette istället.. Så får se hur det går.. Idag körde vi iaf och övade på cirkulationsplatser alltså rondeller och det gick rätt hyfsat faktiskt. Måste dock lära mig att när man kör ut inte bli stressad ut utan titta ordentligt runt omkring först.. För det är där många krockar när dom ska ut ur en rondell.. Sen fick jag även fickparkera ;) riktigt rikigt smidigt och lätt gick det.. Jonas är en riktigt bra lärare synd han är 100% Mc lärare nu under sommaren dock :/ Jag ska beställa så jag har testerna hemma också nu när det dröjer 3 veckor tills nästa lektion.. Så jag kan köra teori iaf !!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0