Gårdagen !!



Sorry jag inte skrev mer igår kväll var så trött så jag la mig :P... Först var vi ju i limhamn och grilla, spelade kubb och bara ahde allmänt trevligt med familjen.. Var väl där mellan halv två till fem eller något.. Sen drog vi hem en snabb runda och bytade kläder för vi skulle till bilträffen på mobilia :) så hämtade vi upp Karro gumman så stack vi dit.. Träffade upp brorsan och Sandra + barnen sen kom även pappa.. Så gick vi där en runda men det var mest raggarbilar och sådant men jag hitta en corvette som var riktigt riktigt snygg och till salu dessutom ;) haha inte för jag skulle vilja slösa pengar på det men ändå haha... Sen stack jag, älsklingen och Karro hem till mig så satt vi och kollade på tvn och snacka en massa, riktigt trevligt.. sen vid typ halv tolv åkte hon hem så käkade jag en macka sedan gick jag och la mig...


En riktigt underbar dag !!! Thanx.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0