1 Maj nu då !!



Vaknade riktigt trött efter igår men ja det var iaf skönt att cykla till jobbet..  Ola var också vaken imorse så vi åt frukost tillsammans sen var jag tvungen att dra till jobb.. Tråk! Men ja dagen på jobb var soft och jag blev nästan klar med det jag skulle bygga om.. Så hoppas dom gör klart det i helgen så :) Vore perfekt !! Slutade 17 idag så när jag kom hem satt johan och robban och spelade Wii så när domvar klara stack vi till burger king och köpte man, förutom johan han köpte kebab brevid.. Och väl hemma igen så käkade vi framför Tvn och spelade monopol.. Slutade för en stund sedan :) Så nu sitter jag här.. Känns som evighet sedan jag satt här fast att det var igår ..


Lunchen på jobbet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0