Tröttis


Är riktigt trött men Robban och Johnny (johan) är och hälsar på så dom för sånt himla liv så jag lär inte kunna somna vilket fall :/ Men måste nanna snart eftersom jag ska upp och jobba imorgon.. Älsklingen har iaf lovat att köra mig dit och hem eftersom det är inte så smart att cykla när jag inte är riktigt frisk än och sådär...


Skulle egentligen till det nya shoppingcentret Entre idag men vi hann inte :/ Så drygt för linda berätta hur jäkla coolt det är och sjukt snygga kläder i affärerna.. Man hittade saker för flera tusen man ville ha typ... Så nu vet jag redan ett par grejor jag vill titta på där.. Men jag är inte ledig förrän ons och tills dess är väl priserna högre för det är väl sådan invigningpris nu så... Jag ska alltid ha otur alltså :/ men hålla tummarna ska jag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0