Shopping på Entre !


Linda och Patrik hämtade upp mig vid 10- 10:30 så stack vi inom ÖoB ochh allfrukt sedan stack vi till Entre..Riktigt stort och tjusigt :) men gaaahh vad alla i kassorna var sega höll ju på att somna.. har ingen lust att handla där eftersom dom är helt jäkla retarded som står i kassorna.. och så var köerna rätt långa men ändå hade dom i alla affärerna typ bara 1 kassa öppen. Men ja jag köpte 2 boleros på New Yorker.. Riktigt snygga kläder där.. Hittade en hel del men mest sådant man undrar när man ska använda det?!?


Mina boleros.. En lila och en vit

Fick köpa en vit vanlig bh som jag ska ha under tröjan på dopet..



Sen köpte jag dop present till Victor men kan inte visa för jag vet inte om dom läser min blogg ju ;)
Får komma bild på det sen på söndag efter dopet.. Köpte även ett par skor till Johan i 3års present..
ska ta en bild sen och visa er hur dom ser ut ..


Kommentarer
Postat av: Nathali

Idag såg jag dig på new yorker på entree! ;D

Men vågade inte säga hej! haha! :D



grattis förresten! ;D

Hoppas du haft världens bästa dag! :D

2009-03-25 @ 22:03:19
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0