Polisinvasion ?!


Där jag cyklar på vägen hem är det rätt öde och lite hus men typ aldrig något folk eller så.. Ska ta foto på min cykelväg en dag så ni kan se.. Den är riktigt läskig på kvällen.. Men ja så idag kom jag där cyklandes så såg jag att mitt på vägen stod det massa snubbar och min första tanke var " Nu blir jag rånad och säkert nerslagen" men sen ju närmre jag kom så såg jag att det var polisen som hade stoppat några som stod där och glodde ner i marken... Så jag bara cyklade förbi och undrade nyfiken vad som kan ha skett ?! Sen kom jag en liten bit bort då står där ännu fler poliser där och snackade med några andra..  och jag cyklade förbi och hälsade.. haha... Sjukt nyfiken alltså... Sen ringde jag hem till älsklingen för att be honom börja laga maten o.s.v. och då kom en sån stor minibuss polis körandes rätt snabbt förbi mig emot de hållet där de andra stod :O Så nu är jag väldans nyfiken vad som kan ha skett ?!?




Sen kom jag hem så var Robban här med fast det visste jag redan.. Så käkade vi 3 tacos och slappade en del.. Sen satte vi även upp den andra soffan :) Så nu ser det lite bättre ut i stora rummet men ska tvätta golvet innan jag lägger på mattan och lite sådant :) Skagöra det på måndag då jag äntligen är ledig *wiie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0