Måndags nytta !



Folk har ringt till Johans mob hela morgonen, sjukt jobbigt när vi äntligen skulle få sova ut,,, men ja vid halv ett steg vi upp efter att ha blivit väckta typ 5ggr eller nåt...Så började vi äta frukost och då kom mina kära mammi <3 Så hade hon köpt lite saker till oss som vi behövde.. Tack mamma verkligen snällt <3 Så stannade hon ett tag och hjälpte oss med allt smått och gott.. Så började Johan måla i stora rummet en gång till för det såg fortfarande lite flammigt ut.. och jag byggde ihop skohyllan :) Sen käkade vi lite mackor, sedan började vi pilla av maskeringtejpen från alla vrår men fy den satt hårt så man fick skära bort den jäkeln med kniv.. Efter det så gick mamma hem :/ saknar henne som attans <3 Så fort jag tänker på det att jag inte bor med henne mer så blir jag lissen.. men ja sen efter det så började jag sätta ihop hatthyllan och Johan pilla med lite annat... Eftersom vi väntade på att Micke skulle sluta jobba så han kunde hänga med och hämta soffan...Sen ringde han runt halv fem så stack vi och mötte upp honom och köpte vår underbara soffa :)


Tog bilden nu på kvällen innan jag gick upp så man ser inte så bra men den ska stå i plast några dagar till eftersom vi ska måla en vägg till i stora rummet fast svart + jag ska börja med vår väggmålning men´det lär inte tänka så när vi väl bara målat den andra väggen kan vi säkert sätta soffan till rätta.. ´Den är så himla FIIIINNNN!!!
Jag är så himla glad och detta är så himla roligt att pilla med allt här hemma <3





Sen när vi hade satt in soffan, eller rättare sagt dom hade satt in den för jag orka inte rubba den..
Då stack vi hem till magnus och erika och skulle hämta en förstärkare vi ska ha i kontoret + bredbandet som jag använde rjust nu :) Sen stack vi till jägersro och käkade.. Älsklingen åt kebab talrik och jag åt snitzel och pommes ;) Sen när vi var klara där bar det av till city gross och stor handlade :) Riktigt roligt att bara plócka åt sig allt men ja vissa saker hittade vi inte så som peppar?! ingen aning så får ta den en dag med mammi,,, Sen körde vi hem så släppte älsklingen mig hos linda för jag ska låna hennes cykel och cykla till jobbet :O hoppas jag hittar...
Så hjälpte hon mig pumpa däcken och sådär sen cyklade jag hem och hjälpte älsklingen att sätta in all maten på sin plats sen satte vi oss ner och åt nån efterätt sak som var typ choklaspudding med grädde.. Efter det så skulle han till jobb :/ saknar honom redan ju <3 Känns ensamt...

men ska väl sova nu så jag órkar med att jobba i 6 dagar nu och 3 av dom är det till kl 21 ...

See ya later alligator !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0