Målning + golv !!



..Sen började jag och Johan måla i storarummet.. Jag måla nere vid listerna och uppe vid taket och Johan rollade..


Min ängel i fullgång med målandet <3


Sen kom Micke efter ett tag så hjälpte han oss måla.. Ingen bra färg fast att det var beckers lr hur det stavas.. Fick måla väggarna 3 ggr denna dagen sen bestämde vi oss för att vänta tills nästa dag för att se om det behövdes målas ännu en gång..


Sen blev även golvet klart och det blev SKIT SNYGGT!!! We love it..


Älsklingen i full gång med att dammsu´ga det nya fina golvet...


Sen efter ett tag så gick dom hem och då gick vi hem till Linda och patrik + familj och k´äkade pizza med dom ;)
Efter vi hade ätit åkte vi hem till Johans föräldrar och hämtade lite saker han hade glömt under flytten.. ´Sen bar det av hem till OSS <3 och så städade jag undan och plockade upp en j´äkla massa från mina kartonger.. hade en massa flytta hemifrån saker så..  Och efter det la vi oss och tittade på 3 avsnitt av kyle XY och åt lite chips..
Sen slocknade vi runt halv två/två :)


Kommentarer
Postat av: Heyli

tror visst att vi har lagt in lika golv i vårat kök :) de är verkligen supersnyggt!

2009-03-10 @ 13:59:16
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0