Kvällen !!



Älsklingen hade lagat fiskpinnar med ris <3 Eftersom jag kom hem så sent och mådde piss så kunde jag ju inte laga något så han var gullig nog att göra det.. Sen ringde syrran efter någon timme så fick vi hänga med och hämta overheaden.. Fast att jag hade migrän men vi måste ha den för sen jobbar jag till 21 i tre dagar nu och då hinner vi inte hämta den.. Så fick stå ut den lilla stunden sen hem och vila en liten stund.. Satte mig mest härför att uppdatera lite...Älsklingen håller på att måla den sista väggen i storarummet som vi ska ha svart ... Duktig <3
Blir tyvärr inga bilder idag men ska försöka slänga upp imorrn på kvällen när jag är hemma igen... Jobbar 9-21 så lär inte bli förrän efter då... Hoppas ni tittar in :)


Hur har er dag varit ??

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig! Hoppas att öppningen går bra :) Kram!

2009-03-10 @ 21:26:12
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0