Fullmakt !!



Fick gå in till syrran så dom kunde vittna min fullmakt ang huset o.s.v. Eftersom att nu när vi ska jobba 9-21 imorrn kan jag inte gå med till mäklaren och få nyckeln och skriva under papper o.s.v. så därför fick jag skriva en fullmakt.. Känns lite surt eftersom jag gärna vill veta vad som sägs... Och johan kommer glömma hälften tills han är hemma ;) hihi... Och läskigt kommer det minsann vara att cykla hem 21.. Menar det är ju mitt ute i ingenstans som jag ska cykla...


har inte snackat med mammi idag :/ känns tomt... Saknar henne så <3 Speciellt innan när jag mådde som värst..

Nu ska jag se en film och sova och försöka bli av med huvudvärken..

Thingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0