Fortsättning på kalaset !


Sen blev jag klar med tårtorna runt 15:20 då var det dax att byta om för kalaset skulle börja kl 16.. Så började folket komma så stack Johan och patrik iväg för att hämta pizzorna.. Köpte 6 sjukligt stora familjepizzor och det blev 2 hela kvar efteråt :/ Vi som trodde 5 inte skulle räcka.. Så det var lite drygt några hundra åt skogen men ja vi gav med folk sen när dom gick hem så lite nytta blev det iaf.. Riktigt trevlig dag och alla tyckte att vi hade det jätte fint o.s.v. vilket känns jätte skoj att höra ... Och finare kommer det ju bli när vi blir mer och mer klara...


Presenterna glömde jag ta foto på men kan skriva:
* Påslakansett, kok bok, ljus och presentkort påIKEA för 400kr av Linda, Patrik, Zara och Nicole
* Riskokare av Jonas, Sandra, Victor och säkert vilma och felicia men dom var inte där..
* Choklad och 500kr av Mormor
* 800kr och jätte fina ljus med fat till storarummet av mamma och Uffe
* Påslakansett av pappa, wanja, christel och linus
* 400kr presentkort på IKEA av Micke och Josefin
* Påslakansett, presentkort 500kr IKEA av Johans mamma, pappa och jacob
* Presentkort på 500kr av Johans mormor och morfar men ej idag för dom var bortresta så fick det för ett tag sedan.
* Vinglas och en flagga av Magnus och Erika..

Sen har jag missat en del små grejor som jag inte minns just nu för jag är jätte trött..
Men det var super bra presenter och vi fick ihop till vår tv bänk som vi ska köpa på Ikea :) runt 3000... Så jäkla nice !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0