Dax att flytta hemifrån !!



Jag är nervös, har ont i huvudet och pirrar i magen... Jag ska flytta hemifrån.. Jag tänker inte skriva äntligen eftersom jag älskar att bo med min mammi.. Men det är äntligen till att bli sambo med Johan <3 Detta kommer vara ett spännande och roligt äventyr tsm :) Min bror, Johan och kanske Uffe kommer runt lite efter 10 så ska vi bära ner min säng, bokhylla och fotölj.. De andra hyllorna får stanna för jag behöver dom icke.. Sen ska vi ta ala mina kartonger i källaren också.. hahahaha ska bli roligt att titta vad där finns i alla fytta hemifrån kartonger för jag har faktiskt ingen aning !! Sånt jag köpt lite då och då när jag hittat nåt fint.. Jag ska ta lite bilder idag under flytten tror jag och kanske nån på hur där ser ut nu så att ni kan senare få se före och efter bilder :)
Petra var ju väldigt nyfiken så ska försöka fota mycke :)

Nu måste jag packa det sista för snart kommer dom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0