Midsommar kvällen !!




Som sagt började vännerna droppa in runt halv nio :) Vi var väl runt 10pers så det var lagom. Snaps hit och snaps dit och riktigt roligt hade vi det. Dock minns jag inte allt vad som skedde igår.. Men sent på natten när vi skulle börja dricka vatten istället så förvandlades jag till en fontän och sprutade ner alla ;) Riktigt kul, tyckte jag iaf.

Lite bilder från kvällen !!


Lite snaps såklart ;)



Sen körde vi lite Guitar hero för att komma igång !


















Nu var tiden inne för att börja lyfta folk tydligen :P



Sen var det tjejernas tur att lyfta lukas :P




Lukas och Ola imiterade Im a barbie girl
Ser dock ut som Lukas imiterar nåt annat .. Hahahahaha !!



Mys i soffan !



Sebbe och jag



The posers !



Karro och jag
Så glad att du kom gumman :) skit skoj !!



Lite mer dans !


Applåder :P hahaha




Sen vett i tusan vad som hände men sen låg vi i en hög i sängen  :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0