The sims 3!




Har ni testat det än ?
Jag är dock redan trött på det, tycker det är sjukt tråkigt att man inte kan flytta in fler familjer i samma område lönt det då finns hus som är lediga och tomter som är tumma? Dock vet jag att om man skapar en ny familj så hamnar den ju i " samma" landskap men ändå ett nytt ja om man då flyttar ut familjen sedan raderar det landskapet så ska familjen finnas i det gamla landskapet och på sätt flytta in där. Jag har dock inte testat hur det blir faktiskt.. Men det är det som är tråkigast med Sims 3. Jag brukar älska bygga hus sen byta familj och bygga ett nytt o.s.v. men nu måste man ha 1000tals familjer där i början vilket inte känns alls roligt bara klyddigt.. Får hoppas det kommer en expansion som ändrar det sedan tycker ni inte?!



Kommentarer
Postat av: maria

Jo jag håller med till 100%!

2009-06-10 @ 14:27:02
URL: http://maarriiaas.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag håller med. Det är otroligt tråkigt!

2009-06-10 @ 16:01:36
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0