Riktigt hett !!!




Älsklingen hämtade mig efter jobb så köpte vi två solstolar sen stack vi snabbt inom Mc donalds vid rosengård sen hem och käkade.. Och direkt när vi var klara var jag tvungen att dra till syrran för hjälpa dom i med dom flyttar till huset idag och älsklingen skulle till jobbet så. Jag kom hem för en liten stund sedan hjälpte henne torka frysen och lite sådant, alla sakerna hade dom redan hunnit att flytta dit så.. Dom var så pass många så.. Dock hängde jag inte med bort i det nya huset för jag är riktigt trött och så skulle alla äta och sådant, mycke stim då.. Riktigt kvavt är det ute också så man höll ju på att svettas ihjäl där borta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0