Pigg och vaken ?



De kan man inte kalla mig iaf. Riktigt ont i huvudet idag men ville heller inte ligga till sängs mer.. Är lite stressad över helgen faktiskt..Ska iaf skicka klänningarna idag för det blev inte gjort igår.. Sen vill jag gärna in till stan och köpa en outfit inför helgen men tror inte älsklingen kommer orka dra in dit och jag orkar inte åka buss och sedan gå där inne i detta vädret ?! Hade det varit sol så fine ! Aja idag sker inte så mycket om vi inte drar till stan, jag skulle fixa naglarna men vet inte hur det blir med det ?! Ska ringa tjejen sen och höra..


Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer
Postat av: emma

krya på dig!

2009-06-12 @ 19:01:50
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0