Onsdag !



Jobbade mellan 8-15 idag som sagt och det var riktigt skönt.. Hann att bygga in en del saker o.s.v. Efter jobbet så hämtade älsklingen mig eftersom vi skulle köpa fläkt och lite annat smått och gott. Sen körde vi hem med min cykel innan vi stack till skoaffären för Johan hade varit underbar och rigt och bett dom lägga undan ett par till mig i Lödde för dom var slut här i malmö och ska tydligen inte komma in igen.. Så stack vi dit så jag kunde köpa dom <3 Tack babe.. Sen köpte vi hem lite grejor så vi kunde laga tacuspaj *gotti gott*  Efter maten stack vi ut och sparkade lite boll*haha* guuud va många år sedan det var för mig.. Fick lite ont i foten.. haha... och efter det blev det film (marley and me)


SÅ det har varit en riktigt härlig dag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0