Marcus student !!



I fredags var vi som sagt på marcus student, glömde dock kameran men killarna är ändå så kameraskygga så..Men han har kanske nån han kan skicka sen ?! Riktigt trevlig kväll.. jag och älskligen steg upp rätt sent sen skulle vi in till stan för jag skulle köpa en klänning som jag hade kollat ut och så skulle vi köpa öl till marcus.. Klänningen var dock slut så då kom dagens ilandsproblem, vad ska jag ha på mig? Sen stack vi och köpte ölen och vodkasnapsflaskor och ett coolt ölglas. Sen blev klockan 16:30 snabbt som fasiken for vi hem för att göra oss klara.. jag kastade mig in i duschen sen fick jag föna hået torrt medans älsklingen duscha.. Sen skulle jag välja kläder ?! Men tillslut blev det min blå klänning.. Så blev klockan över 18 :O och vi skulle vara där 18.. Gaahhh!!!! Körde i 190 och hämtade upp sebbe sen snabbt hem till marcus :P Sen kom Robban efter en stund och ännu senare kom Donnan.. och där var en massa släktingar också för det var både fest för marcus men även hans pappa som fyllde år.. Riktigt rolig kväll, massa god mat och efterrätt !!! Tack för ikväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0