Känns som jag ska svimma !



Jag är riktigt trött idag, FÖR trött !! Och så ska jag till doktorn så måste gå ifrån jobbet 14:00 ungefär så vi hinner hem och slänga av cyklarna och sedan köra in. Och så ska man vara där 10min innan och säga till i receptionen. Usch jag har lust att åka på semester och bara koppla av, känns som jag behöver det faktiskt.. Vi har ju snackat om att åka till vinter men vet inte var. Men nu har jag börjat bli sugen på Thailand ännu en gång där är allt man kan önska sig på en semester.. Och jag ÄLSKAR shoppa där ;) hehe.. Men ja vi får se är lite andra grejor också som man funderar på ju som hund o.s.v.



Nej nu måste jag cykla !! Hörs väl när jag varit hos doktorn !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0