Gårdagen fylld med sorg och glädje !



Just det glömde ju skriva hur det var att vara tillbaka i den gamla butiken.. Det var blandade känslor av sorg och glädje.. Saknar ju alla där, dom känns som en familj ju allesammans. Först när jag gick runt där kändes det inte på riktigt bara som jag svävade omkring men sen var det sjukt skoj och riktigt mycket folk så man hade verkligen att göra HELA tiden och tiden gick sjukt snabbt vilket var både positivt och negativt eftersom jag hade riktigt roligt.. Sen kramade och sa hejdå till dom sen stack jag iväg !! Men gahh hoppas jag kommer hoppa in fler ggr..

Kommentarer
Postat av: Marie

Det var helt underbart att ha dig i butiken igår :D Det är skönt att ta in någon som man känner :) GÖTTANS! Hoppas på flera besök (speciellt i Juli för då jobbar jag massa!) KRAM!

2009-06-14 @ 14:32:20
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0