En kväll with my girls !!



Gick till jobb idag som sagt eftersom tjejerna skulle hämta mig där.. Tog ungefär 40min :O haha.. Aja skönt att gå ändå faktiskt.. Och glad blev man när dom påminde en om att det är en röd dag = dubbelt betalt hela dagen.. Töserna kom ungefär kvart i fem och hälsade på lite och störrade sig ;) Sen stack dom ut och väntade på baksidan på mig.. Så bytade om snabbt så jag kom ut och så for vi iväg *wiiie* Längtat tills denna dagen eftersom vi inte ses alls ofta mer på jobb, och sofia gumman ser man aldirg typ så.. Riktigt skoj har vi haft.. Mimmi gumman lagade sjukt god kycklinggryta med ris och sallad, fiii fan vad gott det var.. Så tittade vi på 3 filmer, tror den första hette stjärnorna i taket ( annars var de nåt liknande) sedan P.s I love you men den hade både jag och mimmi sett innan men den är så sjukt bra.. Vi satt och böla oss igenom i stort sett hela filmen.. Sedan blev det en chihuahua från bevely hills lr nåt sånt, hahahahaha så jäkla söt och rolig film.. Nu blev man ännu mer sugen på att skaffa hund jueee :P Sen satt vi och snacka ett tag innan älsklingen kom och hämtade mig <3 Tack snutte...


Tack töser för ikväll <3 Lova ya !!
Får ta och göra detta snart igen gumsilumser ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0