Blir aldrig som man tänkt sig !!



Skickade aldrig klänningarna och blev heller ingen shopping idag :/ Blev en riktig slappe dag sedan kom micke hit så lagade vi kyckling med ris och sallad och kollade på the fast and furius 4, har dock sett den på bio innan men ja... Efter den så kollade vi på yes man.. haha rätt rolig ändå faktiskt.. Vet inte hur jag ska göra med kläderna imorgon menar jag vet inte vad jag skulle köpa i stan och även om Johan ville åka in och köpa de imorrn så hjälper de inte för jag vet inte vilken storlek heller ju :( Aja får se hur de blir annars får jag ta på mig mina gamla vanliga trasor..

Kommentarer
Postat av: Anonym

idag?

en lördag?

2009-06-13 @ 06:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0