Vilken underbar dag !



Önskar att jag var ledig fler dagar nu när vädret är på topp.. Men ja över till idag, när älsklingen kom hem runt 12 så föreslog han att vi skulle till stranden och ofc ville jag också det. Så först stack vi inom Jula och köpte strandmadrasser, kylväska och lite sådant. Sen hem till syrran och tittade på huset vilket var väldigt fint och stort.. kommer bli helt perfekt när dom är klara med bio rum och allt annat coolt.. tittade även ut vilka blommor jag ville ha eftersom jag ska göra om i vår trädgård sen en dag med jing och jang stenar och andra blommor än dom vi har nu.  Men ja sen skulle vi då till stranden och Zara gumman hängde med.. På vägen stack vi inom och köpte dricka och gifflar *Najs* Blev stranden i höllviken idag, riktigt nice.. Och snacka om att det var varmt, ingen vind alls nästan, dock var vattnet väldigt kallt men doppa mig gjorde jag iaf en gång :)  Sen när vi varit där några timmar så ringde Johans mamma så var dom på väg till deras båt och så frågade dom om vi ville hänga med. Så vi hängde med dom ut till havs till ett grunt ställe och badade, riktigt super mysigt var det där mitt ute i ingenstans och 24 grader i vattnet också så helt okej...


tack för idag, bästa dagen på länge :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0