Tors 9/7



Efter körskolan hämta Patrik och Linda upp mig så stack vi och handlade lite sen hämtade vi upp nicki hos mamma. Efter det så släppte dom av mig hemma :) Så gick jag bort till brorsan en sväng och stannade några timmar och snackade massa med Sandra medans han fixade hennes bil sen kom han med och snackade en stund. Så jag kom nästan precis hem, fick färgen som han hämtat + de andra vi skulle låna så hoppas det blir fint väder på mån-tis så man kan fixa plattorna :)


Kanske blir svedalarock ikväll, får se !

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Testa gärna min cheesecake. Den är jätteenkel och smakar nästan som glass.

gottochenkelt.blogg.se

2009-07-10 @ 09:26:18
URL: http://gottochenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0