Tisdag !



Idag är jag väldigt trött t.o.m dom på jobbet sa de precis innan vi slutade att jag ser trött ut. Men blir ingen direkt sovmorgon imorrn heller då jag ska till körskolan och efter det ska vi köpa nya bestick :P Men ska iaf bli skönt att vara ledig. Är även ledig på torsdag och även då ska jag till körskolan. Ska beställa nya lektioner och även beställa en tid till den där nya kursen som känns så himla onödig. Gjorde precis sånt prov genom deras hemsida fick 50 av 70, första försöket så det var ändå bra tycker jag.. har inte pluggat alls mycket heller så det kändes skönt. En del plugg till så är jag fit for fight när det gäller uppskrivningen. Men så måste man ju tyvärr vänta på att bli redo med uppkörningen också :P hehe.. Aja ska spela lite nu innan jag ska sova..


Allt bra me er andra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0