Sista morgonen !!



Vaknade ännu en gång runt 9:30 men denna gången kunde jag inte somna om då det började ösregna och åska och blixtra. Riktigt högt small det en gång så kände som det slog ner i någons husvagn på campingen. Så när alla hade vaknat o.s.v. så stack jag och älsklingen hemåt för det kändes inte lönt att stanna om det ändå skulle regna hela dagen. Och dom andra kände typ samma fast att dom hade betalat för en natt till så. Jag vet dock inte hur dom gjorde, kanske blev sol senare mot kvällen som det blev här hemma. På vägen så käkade vi Mc donalds som frukost så vi fick de sista glasen (lila) :) Så på kvällen fick jag laga mat igen och då blev det tacopaj. Nice nice !! Så mös vi framför en film innan vi gick upp och spelade lite med varandra innan jag gick och la mig för att nanna.




På väg hem





Fler bilder på dessa dagarna kommer när jag fått dom skickade så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0