Sista lediga av mina 6 dagar !



Efter körlektionen tog jag bussen till Jägersro så hämtade älsklingen mig där så stack vi till ingelstad för han skulle ta in Magnus och Erika´s post och sedan hjälpa sin mamma/pappa att koppla in det andra bredbandet. Så medans älsklingen gjorde det så satt jag och snackade med hans mamma, faktiskt riktigt trevligt. Sedan efter någon timme när dom var klara fick vi sticka eftersom älsklingen skulle jobba också så vi stack och köpte mat. blev chinabox. Gotti gott !! Sen åkte han till jobbet och jag tänkte först sola men blev att jag cyklade hem till syrran istället och kom hem för en liten stund sedan. Mamma var också där borta och sedan kom Sandra och Vilma en sväng :)








Nicole när hon hade somnat <3 Sötnos !!

Kommentarer
Postat av: Pian

Hejsan! Jag är med och tävlar i en fototävling och jag skulle behöva din röst och skulle bli grymt glad om jag fick den! Kram :) http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2636

2009-07-15 @ 16:08:58
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0