Dagens inhandling !!



Efter nagelbyggningen så stack jag och brorsan och handlade lite. Blev en runda på Jula men fanns inte rätt storlek på cykelslang så stack ner och köpte den på Coop. Och sen bar det av till systemet ;) hehe... När vi kom hem så hjälpte han mig sätta i slangen dock var det en racerslang :/ så ingen vanlig pump fungerar till den. Så fick gå bort till cykelhandlaren och blåsa upp den och köpa ett litet tillbehör för att kunna pumpa med vanlig pump.. Nu ångrar jag att jag inte gick dit från börja och köpte slangen men jag tänkte inte alls på det.. Men ja nu är där inte punka mer iaf så kan börja använda den igen.




Gotti gott tills imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0