Utgången igår !!

 

Riktigt roligt hade jag iaf :)

 

Jag innan killarna hämtade mig för att köra till helsingborg

 





Sen när vi var framme satt vi lite i Ola´s rum och drack





sedan gick vi ner ett steg till ett annat uppehållsrum. Massa fester i alla dom där rummen :) Så hämtade Robert och Ola ner en stereo och sådär :)



Sebbe, Marcus, Robban, Ola och Jag
Sen dom som ej tittar från vänster är det Viktor och sedan Robert



Sen stack  vi ut till ett studentuteställe där studenterna fick ta med en gäst var, så var min "dejt" helt sen så vi hann ta ut  pengar och stå och snacka i evighet och även pinka ett par ggr :P haha..

Men tillslut var vi inne ;)

Älsklingen och Ola på dansgolvet :)







Där stannade vi tills dom stängde sen drog vi tillbaka till efterfest :)


Då började vissa bli lite kelna ;)




Hahahah :)
Sen kom även 3-4 andra killar men då var det så mycke annat action så dom kom inte med på bild, jag var för upptagen med att hjälpa robban, springa ifrån aijkan, och kolla när älsklingen blåste upp madrasserna ;) hahahaha...


Hur natten slutade???


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha stackars den killen på sista bilden... den vill han nog inte se dagen efter =) kul med festbilder!

2009-01-25 @ 19:14:09
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Josse

HAHA, kolla Johan! :p han håller fast i dig - ordentligt! :p hahahahahahah

2009-01-25 @ 20:36:28
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0