Sorgligaste dagen på länge :'(



Idag var sista dagen jag träffade de flesta på jobb :'( Snacka om sorgligt alltså.. Och tårarna höll nästan på att komma flera ggr under dagen på flera av oss.. Vi är ju som en familj och nu känns det som vi aldrig kommer ses igen men dom lovade komma och terra oss på nya stället och vi komma och terra dom lite då och då :) Hoppas det blir så bara !!! Sen kom Katha och sa Sanna där är en present i köket... Och nyfiken som jag är snabbar jag mig in dit och på vägen säger jag till Torsten snabba där är present i köket :P Så kommer jag in dit så står där vars en present påse till oss fyra som ska sluta ;) haha...






Jag bara torsten snabba snabba :) haha.. Så kommer han också och Bodil tittar på medans vi öppnar ;) Hihi världens bästa presenter ju...





Absolut vodka ;) en mugg där det står lite roligt om våra yrken och sedan en söt liten blomma och ett kort såklart <3
tack allesammans, super gulligt...

Sen går jag runt och kramar alla kollegerna runt om i butiken och nära att böla flera ggr :'(

Sen bjöd vi 4 dom andra på smörgåstårta ;)




Den tog slut rätt snabbt ;) haha...

Men ja det känns så sorgligt så det knappt är klokt :( Kommer sakna er massa massa <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Det kommer att bli väldigt ensamt utan er, fastän att vi inte ses så ofta.

2009-01-30 @ 22:52:52
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0