Parlista!!

Har lite tråk nu efter jobb så hittade denna parlistan i någons blogg :) Så tänkte den kan döda lite tid iaf.. haha


Vad heter ni?
Sanna och Johan
Hur träffades ni? Genom skolan (gymnasiet)
Är ni förlovade? Nej inte än
Bor ni ihop? Hihi snart <3
Har ni barn? Hehe nej och det dröjer ett tag till :)
Har båda körkort? Han har. Jag har inte direkt behövt det men nu ska det bli andra bullar :)
Kommer du ihåg er första kyss? Ja såklart <3 hemma hos mig första gången vi träffades ensamma.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Johan
Vem är äldst? Jag :P
Vilka stjärntecken är ni? Johan är Fisk och jag är Vädur
Vem fyller först på året? Johan :P
Vem är längst? Johan
Vem sjunger bäst? Alltså han sjunger bättre än vad han tror. Men ja jag vet inte faktiskt vem av oss som är bäst.
Håller ni i handen på stan? Ja oftast iaf <3
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja vi snacka en del på msn och lite i skolan då vi sågs.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja det blev jag
Har ni någon speciell låt?  Bob Marley - Baby I love your way <3
Har ni varit utomlands tillammans? Thailand och Danmark om det räknas ;)
Vilket är ert bästa minne? När vi var i Thailand <3 Den underbaraste semesten ever <3
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser, tittar på film och äter en hel del onyttigheter..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jepp såklart
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej typ högst 10min med bussen.
Blir du lätt svartsjuk? Hahaha
Brukar ni bråka? Ibland när jag beter mig som en bitch :P
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar :)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Oj hela han är så otroligt fin så det kan jag inte svara på faktiskt.
Brukar nån av er prata i sömnen? Hehe jag är den som gör det mest men det händer att Johan också gör det ..





Kommentarer
Postat av: Josse

Naw :)

2009-01-30 @ 23:05:43
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0