Lördag idag?!


Är så trött så jag knappt vet vad det är för dag eller datum :O
Igår efter jobbet hämta darling mig så drog vi hem här och kägade chips och glodde på tvn. Så det blev rätt sent vi la oss :/ och han skulle jobba kl 6 *usch usch* Sen när klockan ringde så satte jag mig upp helt pigg och det var inte ens jag som skulle upp så snacka om att inte somna om :/ Sen när jag väl började somna om då börjar mammas klocka ringa från hennes rum så då fick jag stiga upp och gå in och stänga av den eftersom hon ej var hemma. Sen kunde jag lägga mig igen och efter lååång tid somna jag om och efter bara några få minuter (kändes det som) så ringde min egna klocka :/ Dax att stiga upp !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0