Igår <3


Igår var jag och hälsade på hemma hos syrran... Älsklingen körde dit mig innan jobb, han börjde jobba vid halv två så vi var lite stressade när vi gick upp så jag gjorde frukost till honom medans han gjorde sig klar och så sen tänkte jag hmm jag kan ju dra till syrran så ringde jag henne och sådär och i samma ögonblick ringde mäklaren Johan :) Så jag fick snabba mig byta om och johan äåt typ samtidigt som han snacka sedan när dom la på fick han berätta allt på vägen till bilen. Sen när han släppte av mig vid syrran så kollade jag på hans klocka i bilen och bara hmm din klocka går fel den e ju bara 12:15 han bara oj ja jag fixar de sen..Så sa vi hejdå lite snabbt sen gick jag in.. Sen efter en stund ringer han och bara hmm du klockan är bara halv ett.. Hahahahaha naww så synd om honom, han fick sitta på jobb 1 timme innan :/ bara för vi råkat trycka till min klocka antagligen när vi skulle ställa vilken tid vi skulle gå upp så haha den va en timme för snabb då... :( ... Men ja hade riktigt trevligt hos syrran, zara var sjuk :( så hon låg i soffan och mådde kasst så jag satt och mös massa med nicole <3 Men sen verka hon med blivit dålig för hon kräkte en del så synd om henne :/ Sen åt jag middag där grillad kyckling, potatissallad, sallad och vitlöksbröd :) riktigt gotti gott... Sen satt jag och snacka massa med syrran och patrik tills älsklingen hämta mig runt nio tiden..Och jag hade sån huvudvärk så jag var yr och kändes som jag skulle kräka :( . Men så stack vi till Maxi och köpte räkor och lite sådant. Så när vi kom hem la vi oss i ett varmt bad så jag kunde slappna av och sådär... Blev lite bättre.. Sen steg älsklingen upp och gjorde räkmackorna <3 Sen satt vi och mös framför tvn *hihi* Sen la vi oss väl vid 12 tiden för jag hade fortfarande lite ont i huvudet och sådär.. Men så låg vi och snacka om huset och så, så tog väl nån timme innan vi somna :P

Nej det var en mysig dag förutom att jag hade sån migrän :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0