Godmorning !!


Fy vad jag är trött fast jag haft sovmorgon :O Men har vaknat 1000tals ggr.. Någon ringde hit vid halv sju i morse sen när jag äntligen rest mig och gått ut för svara så precis då lägger idioten på ^^ Men ja när de ringer så tidigt är jag rädd det är nån nöd på någon i familjen men ja då ringer dom nog min mobil också.. Men ja sen nu undertiden jag skriver detta inlägget så på bara 1 min har det ringt 2 försäljare först en som ville snacka med mig jag bara nej jag är på väg till jobb :P och sedan direkt när vi la på ringde det igen och då ville dom snacka med mammi, to bad hon är på semester ;) Så dom skulle återkomma.. Jag är sååååå satans trött på dom jäkla försäljarna så jag har lust att strypa dom.. Sen innan jag ens hann skriva denna meningen så ringde min kära mormor... Lite orolig för mamma inte hört av sig sedan dom landade :/ så berätta jag om radhuset och hon blev super glad :D

Aja nu måste jag snabba mig och äta och dra till bussen ju så jag inte kommer försent.,. Men skriver ikväll när jag är hemma runt 20:30 igen...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Lina

Har läst din blogg ett tag nu och ville bara säga att jag tycker att den är jättebra =)

2009-01-30 @ 10:34:14
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0