Dagen 27/1


Kom hem från jobbet för en stund sedan. Riktigt skönt att komma hem på ett sätt men har haft att göra hela dagen så den har gått riktigt snabbt och jag har haft roligt :) Det var jag och Klas som började kl 7, så vi började med att byta alla takskyltar sedan efter det gick vi på att byta etiketter nu när de mesta höjs med nya katalogen. Sen har jag hållt på med det nästan hela dagen förutom lite små plock med varor och kundtjänst.. Sen käkade vi lunch tsm så käkade jag friterad rödspätta med potatis och remouladsås och massa sallad på Kniv och Gaffel och Klas tog dagens som jag inte ens minns vad det var, nåt med kalv iaf :P haha.... Sen efter det gick vi och käkade mjukglass :)




Här är när jag håller på att trycka ut etiketterna !!

Kommentarer
Postat av: Josse

Kniv & Gaffel är faktiskt riktigt gott :D Jag har matkort från skolan där :p så äter lunch där ibland :)

2009-01-27 @ 22:55:05
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0