Att välja soffa !!!


Shit vad svårt det är att välja en soffa :O Jag och mamma åkte till Mio och kollade där men jag gillade inte de flesta tygerna där men så hittade vi en sjukt skön skinnsoffa som jag ändå kan tänka mig ;) Sen åkte vi till Ilva för titta runt lite och ojojoj där hittade jag minst 3 olika som jag fastnade för men ja jag måste ju visa för snutte med ju så. Men det är verkligen riktigt svårt att välja, det ända vi vet är att den ska vara svart eller mycket mycket mörk grå... Eftersom vi vill ha svart och rött  i stora rummet. har jag velat ha så länge jag kan minnas... Sen rätt som jag och mamma gick såg vi detta (se bild) och jag bara jaaaa kolla va jäkla fint det är med svart och rött... Längtar tills man själv kan möblera sådär :)Men ja skinn soffor är mer praktiska då man lätt kan torka av om man spiller, tygsoffor måste man ta av och tvätta och på armstöden går det inte alls.. Så vi får ta oss en funderare på det hela !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0