27/1-09


Haha orkar knappt hålla ögonen uppe :/ somnade väl vid ett sen upp kl 6.. Sov inte alls bra i natt men det var väl för jag saknade min ängel <3 Idag jobbar jag 7-16 vilket är de bästa dagarna, jag och klas ska sätta upp nya takskyltar så där försvinner en del av tiden vilket är nice :) Och så slipper jag ju kassan idag * Wiiiee* Skönt med lite omväxling.. Men igår gick tiden sjukt snabbt när jag stod i kassan, var faktiskt en riktigt rolig dag :)


Sen imorrn åker mamma till Thailand och jag hinner inte säga hejdå eftersom jag går till jobbet vid 10 och hon lär inte stiga upp förrän vid 12 kanske i med dom inte skulle åka förrän 3 lr vad det var... Sååå tråk :( Tur att bathen stigit till lite över 400 igen för innan låg den under 400 och då är det lågt.. När jag och älsklingen åkte i Sep så låg den på över 530 det var så sjukt nice :) <3

Aja ska försöka piggna till nu och borsta tänderna..

Vad händer för er del idag då??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0