2008 Resume!!!





Hade en underbar dag och kväll där med hela familjen :) Alla var samlade och allt var toppen, både med humören och med vädret.. Inte så ofta vi allaesammans är samlade därför jag tar upp den dagen <3



























Ingen särskild dag egentligen men en av de mysigaste med älsklingen <3 Därför värd att nämna. Vi spelade minigolf några timmar och höll på att svimma av värmeslag *haha* Men riktigt roligt och mysigt hade vi det. Och sen på "kvällen" stack vi till Bo01 och mös en massa i den underbart varma solen. Det var nog den varmaste dagen sommaren 2008..







Sen var jag med mamma och Uffe i stockholm en vecka och hälsade på morfar :)
Riktigt roligt att åka upp dit då jag aldirg varit där innan, vi gjorde en jäkla massa och tittade på det mesta som var värt att titta på och uppleva där uppe... Så fler tripper upp dit vet jag inte om det blir.. !!






Åkte till Bleking med älsklingen <3
Första gången som vi tältade tsm... Hade även en super rolig och härlig kväll med "gänget" på festivalen där :)







Första personalfesten med jobb, där vi åt sjukt god mat sedan blev det minigolf inomhus :D:D riktigt lyckad kväll det där och kommer alltid minnas den då vi snart inte jobbar tsm mer :'(






Sen åkte jag och älsklingen till Thailand den 16sep - 1 okt.. Det var den bästa semestern ever <3 Vi hade det sjukt bra och riktig härligt... Vi upplevde en jädrans massa som man alltid kommer minnas därifrån... Längtar tills vi ska åka på nästa semester <3




Sen var det ju dax för vår årliga Halloween fest ;) Ännu en super lyckad kväll !!!







Sen har jag festat en massa me mina underbara vänner <3 Måste ju nämna dom härliga festerna vi har spenderat tsm och hur många till vi kommer ha roligt på tsm ....



Sen blev jag ju Moster igen den 30Dec, då vår allas lilla Nicole föddes..





Ja nu har jag väl fått med det viktigaste som hände 2008 och hoppas vara med om en massa nya upplevelser nu 2009 <3
Kan ju börja med att få radhuset ;) Det hade varit en bra start !!



Kommentarer
Postat av: Josse

Halloween blev jättelyckad :) återigen tack för att vi fick komma :)!

2009-01-03 @ 19:43:48
URL: http://juicyphine.blogg.se/
Postat av: Sofi

Fint inlägg =D

2009-01-03 @ 20:36:24
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0