Tjena mittbena!!


Sa loppan till en lus ..


Nu är man uppe igen men tyvärr känns det som jag ska huvudvärk :/ Inte haft det på evighet nu... Men hoppas det försvinner snabbt igen annars är det ännu drygare att bygga upp varuhuset..  Men idag ska jag bara larma massa kläder så, iaf några timmar lär det ta...Sen slutar jag 16 som alltid och älsklingen vill att jag ska komma hem till honom men jag får se om jag orkar åka bussen, då är jag inte där på evighet för jag vill ju äta och sådant när jag kommer hem efter jobb. Men men vi får såklart se sen hur bussar går och hur jag mår..


Vad ska ni göra idag då? Skola/ jobba ??


Kommentarer
Postat av: Peter Carlberg

Är arbetslös så jag söker jobb och sitter framför burken hela dagarna. Skriver också lite på min blogg, men vette gudarna om det är någon som läser den eller inte

2009-02-19 @ 13:55:44
URL: http://blogg.pcguiden.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0