Sista dagen på jobb :/


Ja då var sista dagen slut :/ och imorrn åker jag till Skara med mina nya arbetskamrater.. Katarina kom och hämtade sina presenter idag så blev hon lissen och då blev jag och catha det också :'( Usch kommer sakna alla så himla mycket juuuu :'( Men ja denna dagen va riktigt seg faktiskt men ja ändå gick den snabbt också...


Jag kommer inte uppdatera denna veckan eftersom jag kommer vara i skara men ska se om jag tar lite bilder där så jag kan visa lite hur vi haft det och sådär :) Så ni får hålla er till tåls tills tors-fre.... Sen på fredag ska vi antagligen skriva kontraktet till radhuset <3 Får dock se vilken dag och tid jag är hemma så...

Nu ska jag vattna blommorna, diska, städa lite, packa inför veckan och laga nåt att äta :)
Skriver lite mer senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0