Onsdag !!



Trött som vanligt ! Hur känner ni er?
Om typ 15 min kommer väl admir och hämtar mig sen är det dax för jobb igen. Längtar bara tills vi är klara med butiken så vi slipper stressa som vi gör. Sen efter jobbet så ska jag och mimmi hänga med Sofia hem, så ska vi vara där tills imorrn. Stiga upp kl 5 och åka till jobb.. Usch usch kommer vara jobbigt som attans att gå upp 5 men kommer säkert somna i bilen på väg ner till jobb..
Glömde nog skriva det igår men vi kanske måste jobba på lördag :/ Vi har inte mycke påf kvar och ingen inplanerad i veckan men blir vi inte klara med all påfen tills fredag måste vi jobba lördag också ^^ Så gick daniel (byggminichefen) till en annan byggare bara ja nu har jag hitat dom med att dom får jobba helgen och sånt .. Helt pantad !! Jag måste ha två dagar att sova för jag mår illa och känner i kroppen att jag behöver sova för orka fortsätta kämpa..
Vad sysslar ni med? jobb/ skola?? tell me :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Skola + praktik just nu. Inte så mycket mer än det faktiskt. Ha så roligt när du går upp sådära tidigt! :p Kram

2009-02-25 @ 16:58:25
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0