Igår kväll !!



Ja jag lovade ju er lite bilder men sorry blev tyvärr inga från förfesten och det :/ Vet inte varför men tänkte inte på det när vi väl var där. Men ja vi satt i deras över mysiga uterum brevid pool huset.. Gahhh över mysigt kan jag ju säga.. Så hade dom brasan igång och sånt myspys.. Så satt vi där och soft drack och snackade en massa.. Så skulle vi ta bussen in vid 22 men missade den så fick gå in och fortsätta lite tills, sen vid 23 gick nästa buss så den hoppade vi på, sen tog det ett tag in eftersom det var halt.. Men jag hoppade av hemma eftersom jag skulle upp kl 6.. Men det var tråk för jag ville gärna med juee :/ men det kommer ju fler ggr ;) Sen la jag mig men kunde inte somna på ett tag. Och sedan när jag somnat så efter ett tag började grannens unge skrika ^^ typ i 10-15 min sen blev den tyst så somna jag då började den skrika sen tyst så somna jag, och så höll det på hela natten tills jag skulle gå upp kl 6 .. Drygt som attans !! Längtar tills vi flyttar till radhuset !!

Flumm bilder på natten när jag kommit hem, sjukt jäkla trött !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0