Fredag !!


Jag är helt slut i huvudet och kroppen alltså. Hoppas vi får sluta tidigare idag för många av oss har knappt nåt att göra nu när byggarna inte är där.. Det jag ska göra på min avdelning tar högst 30min. Sen ska jag hjälpa Mimmie med sin och det tar kanske högst 1 timme och Sofias avdelning har dom inte ens börjat bygga så hon hjälper oss och då kommer allt bli klart sjukt snabbt... Sen får vi väl gå runt och hjälpa alla andra så får hoppas dom inte heller har mycket att göra så vi kan som sagt gå hem lite tidigare.. Jag har riktigt ont i huvudet idag :/  Får verkligen hoppas att det går över iaf...

Nej nu ska jag gå och äta + bre mackor till frukosten på jubb...

Skriver mer när jag är hemma igen i eftermiddag..

Kiss and hug

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara brao =) själv gumman ?

2009-02-13 @ 11:58:33
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0