Fredag :)


Började me att vi skulle hjälpa till i nya butiken på morgonen så kom vi dit så skulle vi sätta på alla kanterna nere på alla hyllorna i hela butiken och vi skar verkligen upp fingrarna och jag fick en vattenblåsa och sedan fastnade jag och klämde den så den gick sönder snacka om att göra ont :(  Efter ett tag tog vi paus och Katarina ringde runt lite så tillslut fick vi också dra till jägers där alla andra skulle praktisera...Så vi stack snabbt dit där så lärde jag Kristina i kassan hela dagen så vid 3 tiden hämtade syrran mig så stack vi hem där och snackade och umgicks.. Riktigt trevligt... Sen vid 18 tiden kom Johan så stack vi till maxi och köpte lite mat sedan hem här och käkade och nu slappar vi lite...


Skulle vilja hem till syrran snart igen så mysigt med henne och barnen ju :)




Lilla Nicole idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0