Dagen!!


Kom precis hem, samma tid ungefär som vanligt ! Dagen har gått relativs snabbt, har hunnit med en hel del..
* Satt fast plastbenen
* Satt upp antenner
* Fixat så övervakningkamerorna som vi säljer fungerar (visningen då)
* Haft färgutbildning
* Hjälpt Tomas med sina visningar + etiketter
* Städat en del i butiken

Ja det var en del iaf.. Men nu är man äntligen hemma och kan njuta av helgen. Men nästa helg ska vi jobba, dock så flyttar jag ju på lördagen så jag fick slippa den dagen iaf.. Men sure lätt jag kommer in på söndagen eftersom det ger nice med OB :) Fast vill ju även komma igång i radhuse men Johan och hans bror kanske kan riva väggen tills jag kommer hem iaf på söndagen .. *hoppas hoppas*

Annars idag ska jag ta det lugnt. Är så satans trött alltså..
Sen ikväll kommer väl min älskling <3




En väldigt sliten och trött sannix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0