Att bli Sambo?


Så mycket känslor och tankar det kommer upp när man ska flytta hemifrån och även bli sambo med pojkvännen. Man är jätte glad samtidigt som man är nervös och lite rädd över hur det ska gå. Sen är man (iaf jag) ledsen över att flytta från mammi <3 Jag älskar att bo med henne och vi har det så bra tsm.. Men någon gång måste man släppa taget annars blir det nog svårare ju längre man bor hemma. Men nu hann jag bara bo ensam med mamma sedan oktober så det känns lite som att det kanske var för tidigt för mig att släppa nu. Det var inte planerat att vi skulle flytta men vi har velat bli sambo nu jätte länge så vi bara satt några dagar och tittade på lägenheter/radhus och så fanns det ett ledigt där vi velat bo hela tiden :) Och då ville vi inte bara den skulle glida oss ur händerna.. Så såklart vi budade... Och vi vann !! Och det är så spännande och underbart att flytta tsm med Johan. Detta har vi längtat efter länge och äntligen så är det dax <3 Bara 6 dagar kvar nu... Är så otroligt glad över att vi ska bli sambo... Men kommer sakna min mammi så otroligt och ja vi kommer ses ändå som alla tvunget ska påpeka men tittar man på våra schema kan vi inte ses förrän Maj månad och så länge vill jag inte att det ska gå mellan varje gång jag vill träffa min mammi ju.. Visst vi kan ses på kvällen efter jobb men oftast slutar vi rätt sent och då orkan man inte med att vara sådär över social. Men vi får iaf ringa varandra lite oftare, hoppas jag iaf att vi kommer göra... Det som är roligast med att flytta är att man får inreda det precis som man vill ha det :) Vi vet redan exakt hur vårt storarum ska se ut och var vi ska köpa grejorna för att det ska se ut precis sådär. Men resten av radhuset är ett mysterium. Ingen aning hur jag vill det ska se ut. Jag har ju massa ideér till köket och badrummet men alla säger att vi borde vänta med badrummet eftersom jag vill ju kakla om hela skiten :P  Får se vad min älskling säger om saken sen <3 Kanske kan övertala honom ?

Aja nu fick jag iaf skriva av mig lite över vad jag känner om flytten...


Kommentarer
Postat av: Bella

Tyckte också de kändes lite sorligt att flytta från familjen speciellt när man har en så bra och nära kontakt , Men nu har jag varit sambo i snart 1 ½ år =)

Hoppas det går kanon för er=)

2009-03-03 @ 18:15:53
URL: http://thisisbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0